Pásztóy Kerékcentrum Gumiabroncs és felni árusítás szerelés, felni javítás This is your Alt Text



Komplett szerelt kerék rendeléshez kattintson fent az Acéltárcsa gombra!
Felnijavítás ilyen gépen végezzük
Válasszon pontos méretet vagy autó szerinti választáshoz klikk ide!

KERÉKCSAVAR

KERÉKCSAVAR

  • Csavar kúpos
  • Csavar gömb
  • Csavar inbusz
  • Anya kúpos
  • Anya gömb
  • Anya inbusz
  • Csavar Volvo
  • Tőcsavar
  • Inbusz adapter

KERÉKŐR

    •         

KÖZPONTOSÍTÓ GYŰRŰ

Válasszon márkát vagy típus választáshoz klikk ide!
Méret szerinti keresés:
 

Csavar kúpos  Csavar kúpos

Csavar gömb

  Csavar gömb

Csavar inbusz

  Csavar inbusz

Anya kúpos  Anya kúpos

Anya gömb  Anya gömb

Anya inbusz  Anya inbusz

Citroen csavar

  Citroen csavar

Volvo csavar

  Volvo csavar

Tőcsavar

  Tőcsavar

Inbusz adapter

  
Raktárról azonal több mint 3000 darab, 33 féle méretben. Ami nincs azt általában elkészítjük.
Válasszon autó márkát!
Központosító gyűrű
Központosító gyűrű
Az árak gyakran változnak, ezért kérjük, az aktuális árak után telefonon érdeklődjön!
Gyűrű BMW agy 72,5
Gyűrű BMW agy 72,5
Az árak gyakran változnak, ezért kérjük, az aktuális árak után telefonon érdeklődjön!
Gyűrű Ford, Volvo agy 63,3
Gyűrű Ford, Volvo agy 63,3
Az árak gyakran változnak, ezért kérjük, az aktuális árak után telefonon érdeklődjön!
Gyűrű Citroen, Opel, Peugeot, Volvo  agy 65
Gyűrű Citroen, Opel, Peugeot, Volvo agy 65
Az árak gyakran változnak, ezért kérjük, az aktuális árak után telefonon érdeklődjön!
Gyűrű Dacia, Nissan, Renault, Suzuki, Toyota agy 60
Gyűrű Dacia, Nissan, Renault, Suzuki, Toyota agy 60
Az árak gyakran változnak, ezért kérjük, az aktuális árak után telefonon érdeklődjön!
Gyűrű Hyundai, Kia, Mazda, Subaru, Suzuki, Toyota agy54
Gyűrű Hyundai, Kia, Mazda, Subaru, Suzuki, Toyota agy54
Az árak gyakran változnak, ezért kérjük, az aktuális árak után telefonon érdeklődjön!
Gyűrű Opel agy 56,5
Gyűrű Opel agy 56,5
Az árak gyakran változnak, ezért kérjük, az aktuális árak után telefonon érdeklődjön!
Gyűrű Honda, Mini, Mitsubishi agy 56
Gyűrű Honda, Mini, Mitsubishi agy 56
Az árak gyakran változnak, ezért kérjük, az aktuális árak után telefonon érdeklődjön!
Gyűrű Mercedes agy 66,5
Gyűrű Mercedes agy 66,5
Az árak gyakran változnak, ezért kérjük, az aktuális árak után telefonon érdeklődjön!
Gyűrű Honda 64
Gyűrű Honda 64
Az árak gyakran változnak, ezért kérjük, az aktuális árak után telefonon érdeklődjön!
Gyűrű Fiat, Lancia agy 58
Gyűrű Fiat, Lancia agy 58
Az árak gyakran változnak, ezért kérjük, az aktuális árak után telefonon érdeklődjön!
Gyűrű Audi, Seat, Skoda, VW agy 57
Gyűrű Audi, Seat, Skoda, VW agy 57
Az árak gyakran változnak, ezért kérjük, az aktuális árak után telefonon érdeklődjön!
Válasszon márkát
Oldalunk NEM webáruház és NEM webshop. A rendelt termékek CSAK személyesen vehetők át műhelyünkben.
  
BRIDGESTONE 

    A vállalatot 1931-ben Shojiro Ishibashi alapította, Japánban. A későbbi márkanév is az alapító nevéből ered: ishibashi japán szó jelentése kőhíd. A gumiabroncs gyártás előtt Ishibashi egy hagymományos japán lábbeliket - a tabi - készítő cég gyártási ágán dolgozott. 1930-ban legyártotta az első gumiabroncsot, majd egy évvel később a Bridgestone Tire Co. Ltd. megalapításával ő lett az első japán gumiabroncsgyártó. A gumiabroncstól a golflabdán keresztül a gumitömlőig a következő 10 évben a fejlődés jellemezte a céget. Az értékesítés 1953-ban meghaladta a 10 milliárd jent, minek következtében a Bridgestone Japán legnagyobb gumiabroncsgyártó vállalatává vált. A hatvanas években született a vállalat mottója: „kiváló minőségű termékekkel szolgálni a társadalmat”, s ugyanebben az évtizedben, 1962-ben fejlesztették ki az első japán acél radiálgumiabroncsot is teherautókhoz és buszokhoz, 1964-ben pedig az első radiálabroncsot személyautókhoz. Az autóipari termelés rohamos és világméretű növekedésének hatására a Bridgestone kiterjesztette a termelést Japán határain túlra. 1965-ben új Bridgestone-gyárat nyitottak Malajziában, mely a vállalat első tengerentúli üzeme volt a második világháborút követően. A Bridgestone Corporation Európai Irodáját (a Bridgestone Corporation európai képviseletét) 1972-ben alapították Brüsszelben. A cég 1979-ben dobta piacra a személyautók számára gyártott alufelnit és fejlesztette ki a használt gumiabroncsok újrahasznosításának technológiáját. A köpenyperem is a Bridgestone nevéhez köthető. A Bridgestone 1983-ban jelentős lépést tett világpiaci pozíciója megszilárdításáért, amikor a Firestone Tire & Rubber Company-től megvásárolta első termelőüzemét az Egyesült Államokbeli Tenesseeben. 1988-ban aztán a teljes Firestone vállalatot – az USA második legnagyobb gumiabroncsgyártó cégét – felvásárolta 2.6 milliárd dollárért. 1982-ben a Bridgestone piacra dobta az első téligumit Japánban, öt évvel később pedig a cég mérnökei terveztek a téli gumiabroncshoz multicell keveréket is. A kemény munka 1986-ban meghozta gyümölcsét, amikor a Porsche megvásárolta a Bridgestone RE71 ultra-nagyteljesítményű gumiabroncsát limitált szériájú 959 sportkocsija gyári szereléséhez, mely abban az időben a világ leggyorsabb személyautójának számított. 2004 februárjában szállította le a Bridgestone az 1 milliomodik defekttűrő abroncsát, amellyel megerősítette vezető pozícióját a defekttűrő technológia területén. A Ferrari a defekttűrő technológiát (RFT) választja a Scaglietti 612-es modelljéhez és a Maserati is e technológia mellett dönt. A nagy gyártóknak a vállalatba vetett bizalmát jól példázza a Bridgestone Daimler Chryslerrel kötött szerződése, melynek értelmében a Bridgestone lett a Daimler Chrysler fő gumiabroncs beszállítója a közép és nehéz kategóriás (6 tonna feletti) teherautókhoz. A Bridgestone Europe 2004. június 11-én felavatta új európai tesztpályáját (EUPG) a Róma melletti Apriliában. A 144 hektáron fekvő, 4 kilométeres ovális pálya, melyet 40 millió euróból létesítettek, az egész év során használható, legmodernebb kísérleti pálya Európában. 2008. áprilisában kezdte meg a személyautó-abroncsok tömeggyártását a tatabányai gyár. A teljesen automatizált üzemben a japán cég új technológiájával a teljes üzem beindulása után akár napi 8000 nagy- méretű (20") és teljesítményű (UHP) személy-, terepjáró- abroncsot gyárthat. 2012-ben az anyacég további fejlesztéseket eszközölt, ezzel a gyárban 2017-re napi 18000 gumigyártására lesz lehetőség. A folyamatos fejlesztéseknek és kutatásoknak köszönhetően a Bridgestone úttörő módszert fejlesztett ki a kaucsukfák betegségének felismerésére, amelynek segítségével egyszerűen, gyorsan és pontosan diagnosztizálható a kaucsukfa gyökérrothadási betegsége.

Nincs listázható termék ebben a kategóriában.

MESSAGE_1""MESSAGE_2

NOTIFY_EMAIL
NOTIFY_NAME


Forgalmazott márkák

AEZ ALCAR APOLLO BARUM BFGOODRICH BIMECC BRIDGESTONE CONTINENTAL DEBICA
 DEZENT DOTZ DUNLOP ENZO FALKEN FARAD FIRESTONE FORTUNE GOODYEAR
 HANKOOK INFINITY KLEBER KORMORAN KUMHO LAUFENN MICHELIN MOMO
 NANKANG NEXEN PIRELLI ROTALLA SAILUN STARFIRE SUMITOMO TOYO 



Oldal betöltés 0.133 seconds